O pasjach drutach ,szydełku, nitkach i tym czym człowiek żyje.
Dodatki na bloga
Blog > Komentarze do wpisu
Z mchu i paproci.

Tak mi się skojarzyło gdy już zobaczyłam obrobione zdjęcia mojego osobistego ponczo.

Wydziergałam ich wiele ( obecnie robi się znowu chabrowe) ,ale żadne kolorystycznie do mnie nie pasowało.

Takie zrobiłam na zamówienie i nie cyknęłam fotki.Obiecałam jednak ,że sobie zrobię właśnie w tym kolorze no i słowa dotrzymałam ;0)

Nitka to "Kalinka" jakieś 200g szydełko 3 mm

 

aziel1
aziel3
aziel2
 
Ten kolor przypadł mi bardzo do gustu i chyba nawet do mnie pasuje ;0) ...najwyżej jak mi się znudzi zrobię następne.
 
Florka zażyczyła sobie plastelinę kiedy wracałyśmy z przedszkola .Oczywiście jej kupiłam ,niech się dziecko rozwija manualnie i zawsze moze sie przydać.
 
Dzisiaj niestety dla dzieci pogoda na zabawę na dworze trochę była mokra ,za to dla roslinek zbawienna !!!
 
Moje dziecko mogło się więc wyżyć plastycznie i nawet zdjęcie swojej pracy samo zrobiło ;0)
Jakby nie można było się domyśleć : co to jest ?
 
To podpowiadam  są to  ptaszki w gnieździe ..he ,he.
 
 
sobota, 16 maja 2009, maosia1

Polecane wpisy

  • Sukienka.

    Tak ,tak zgadza się sukienka została skończona w niedzielę ,tak że jedna z bitw została wygrana. Nici to "Maxi" i inne resztki jakichś kolorowych kordonków ,szy

  • Walczę!

    Na samym początku bardzo chcę wszystkim podziękować ,za wpisy ,za dzielenie się swoimi dietowymi doświadczeniami i za ogromne wsparcie. To dzięki WAM nadal walc

  • Zamilkłam.

    Zamilkłam ,bo nie mam właściwie się czym chwalić. Postępy w diecie mizerniutkie ,spodziewałam się większych spadków, ale 100g na tydzien to lekka przeginka . Ty

Komentarze
2009/05/16 23:32:10
Podpowiedz zupełnie niepotrzebna. Od razu widać,że to ptaszki w gnieździe - cudne ptaszki :-)
Chusta wyjątkowej urody - jak każda, którą dziergasz!
-
2009/05/17 10:26:08
ponczo super ma fajny kolorek :)) a ptaszki śliczne !!!
-
2009/05/18 09:19:08
A ja wyrodna matka nie wierzyłam w czytelny przekaz artystyczny mojej córki ;0)))