O pasjach drutach ,szydełku, nitkach i tym czym człowiek żyje.
Dodatki na bloga
Blog > Komentarze do wpisu
Drutowo.

Dzieję nadal na drutach ,jakoś szydełko tak sobie leży odłogiem ,cóż najwyraźniej pora teraz na druty... skoro już mam tak dobre.... ;0)

Ponczo męskie sobie powoli powstaje , to efekt dłubania z ostatnich 2 dni .

Ma taki apetyczny kolor ... hmm ... Tiramisu? albo może mokki z bitą śmietaną ?

;0)

 

Włóczka dotarła w piatek ,ale po drodze mniałm montowanie okapu ( niespodziewane ,małż kupił i zorganizował to wszystko poza moją wiedzą)

i wiadomo cały dzień spędziłam  przymusowo w kuchni na porządkowaniu i upychaniu rzeczy z wywalonej szafki.

Mam ich coraz mniej w kuchni i zaczynam naczynia rozdawać ,bo jakoś u mnie sie nie tłuką i przez lata nazbierało się tego zdecydowanie za dużo.

Florka od soboty ma dziwne objawy chorobowe ,nic właściwie jej nie jest ,ale dwa dni miała temperaturę koło 38 stopni w dzień -wieczorem wzrastała ,w nocy była rozgrzana jak piec.

Dzisiaj dla odmiany w nocy była zimna,przykrywałam ją kołdrą i jak zmierzyłam jej temperaturę miała 35,1 ,na noc nie podalam jej leku obniżajacego temperaturę ...hmm ...dziwne .

Na razie siedzi w domu i prowadzę obserwacje ,może to tzw. trzydniówka ,na chorą nie wygląda razem z Tofikiem chałupę roznoszą ;0)

Oprócz kawałka poncza powstały też oszukańce -całkiem przydatne szyjogrzeje ,kojarzą mi się z dzieciństwem.

Pierwszy no oczywiście dla mojej królewny, w kolorach różowiasto -fiolecikowych.

W kartonie leżały 2 motki 50g grubaśnej "Eskimo" na wszystko inne było jej za mało, a dla Florki w sam raz.

Użyłam drutów nr 6 Addi i zuzyłam całe 100g zostało tylko na jednego, małego ,prostego kwiatka z oczek łańcuszka :0)

Mam nadzieje ,że nie zgubi, bo mitenke malinową oczywiście gdzieś moje zdolne dziecię zostawiło - muszę dorobić nową ,stosowną włoczke już dokupiłam.

Drugi oszukaniec powstał na zamówienie mojej sąsiadki ,ma ładny  płaszcz z brzydką stójką ,którą trzeba przykryć ,wiec ten powstał z rozszerzanym golfem włóczka "Liwia" jakieś 130g druty 4,5 Addi.

Jest jeszcze trzeci ,tym razem dla mnie ,ale fotki nie cyknęłam ,jakaś pomroczność jasna mnie zaćmiła i zapomniałam ,więc ten pokażę przy następnej okazji.

 

No właśnie znowu ze mnie wylazł tłuczeń drogowy nie napisałam, że moją inspiracją był blog 2owieczki tam znalazłam "przepis" na golfiki -szyjogrzeje

http://2owieczki.blogspot.com/

 

Bardzo przepraszam już się poprawiłam ,ale ostatnio mam problem z myśleniem ,jakaś taka zakręcona jestem ,plecy mnie bolą i w ogóle myślę tylko o tym zeby przestało mnie boleć-odwieczny problem.

 

Poza tym dostałam TO miłe wyróżnienie

BARDZO DZIEKUJĘ

kreatywnie

od dwóch osób marimali i nitkowej_czarownicy mówię Wam zajrzyjcie ,bo tam są same cuuda

http://niteczkowo.blox.pl/html

rany te bombeczki ,choineczki ,muchomorki ... słodkie i piękne

http://gniazdko-marimala.blogspot.com/

a tu to juz w ogóle wymiękłam wszystko cudne i ze smakiem ,a misio mnie powalił - śliczniasty.

Florka już oczywiście pieje ,Że też chce takiego.

 

Ja tradycyjnie wyróżniam wszystkie blogi w zakładkach ;0) są kreatywne i twórcze.


A Was dziewczyny dołączam do moich zakładek i będę podglądać ... normalnie cuda macie.

wtorek, 24 listopada 2009, maosia1

Polecane wpisy

  • Męski sweter.

    W domu ... szary wiruje pył ,tylko on mnie nie opuszcza.... i tak tematycznie zrobiłam sweter w kolorze antracytu z szarym. Trochę wygląda jak sweter budowlańc

  • Spotkanie.

    W niedzielę spotkałyśmy się znowu na spotkaniu robótkowym z Pyzią ... taki babski dzień o włóczkach ,drutach ,szydełkach ...no wiadomo. Tym razem towarzyszyła

  • Komplet Padisah dla mamy.

    Remont nadal trwa i jeszcze trochę chyba się muszę pomęczyć. Życie bez drzwi nie jest łatwe ;0) Destrukcja w domu wygląda mniej więcej tak Co mogę to uprzątam

Komentarze
2owieczki
2009/11/24 19:41:33
O, takie same jak moje golfiki. Pozdrawiam.
-
justyna.ada
2009/11/25 09:54:43
Bardzo ładne - i córka modelka, i golfiki oba! (moja córa jak pozuje to takie udziwnione miny stroi że aż strach zdjęcia robić :-))) I też zapragnęłam golfików :-)
-
piumaa
2009/11/25 10:24:50
Jak zwykle piękności!! Dużo zdrowia dla Florki.
-
2009/11/25 10:27:49
2owieczki bo to Ty byłaś moim natchnieniem ,narobiłaś tych golfików tyle ,że zapragnęłam wreszcie własnego .Zawsze marznę w szyje i dekolt.
Poza tym przepraszam ,zapomniałam umieścić stosowna notkę ( fee nie ładnie) małż od komputera gonił ,pisałam pod presją ;0) ,ale już poprawiłam swój błąd i się kajam.
Bardzo lubię Twoje robótki ,ostatni szal fantastyczny! Ja myślę jeszcze nad ponczem Twojego autorstwa z kwiatkami.Jeszcze nie wiem z czego ,może coś z moherkiem ,żeby było milusie?

justyna.ada moja córka też stroi takie miny i łapie pozy ,że szkoda gadać ..te są przyzwoite ;0)
A żeby mieć własny golfik zajrzyj na blog 2owieczki ;0)
-
mmmordka
2009/11/25 12:16:03
mao1.blox.pl/2009/11/Pasowanie-na-przedszkolaka.html#ListaKomentarzy
nie wiem czy odebrałaś wyróżnienie ode mnie, chyba nie:(
-
2owieczki
2009/11/25 20:01:58
Maosiu, dziękuję za tyle miłych słów, ja też ciągle włażę na twojego bloga i podziwiam. Nawet ostatnio zagapiłam się na czapkę, może popróbuję zrobić.Pozdrawiam.
-
2009/11/26 19:10:27
Kochana śmiało dziergaj ;0)) na pewno wyjdzie.